دسته‌بندی نشده

آموزش و خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان

خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان

آموزش و خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان ، به مدیریت خانم فرح اسد الله پور در رفسنجان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

خدمات آموزش و خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان

مدیر و موسس مجموعه ی بزرگ زیبایی آموزش فرح با ده سال سابقه کار و آموزش

ارائه کلیه خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا به همراه با آموزش

خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان

پدیکور پا چیست ؟

پدیکور یکی از خدمات سالن های زیبایی است که در آن از طریق روش‌های علمی و استریل، گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته شده و همچنین ناخن های پا، سوهان کشی، فرم دهی و پاکسازی می‌شوند. با استفاده از پدیکور می‌توان زیبایی و سلامتی را به پاها هدیه داد.

پدیکور را هم در آرایشگاه ها و اسپاها توسط افراد حرفه‌ای و هم در منزل می‌توان انجام داد.

مانیکور چیست؟

مانیکور شامل فرم‌دهی و اصلاح ناخن‌ها و ماساژ دست است. مانیکور هم مانند پدیکور می‌تواند در مراکز حرفه‌ای مانند اسپاها و یا در منازل توسط خود شخص انجام شود که در هر دو صورت تمام ابزار مورد استفاده باید بهداشتی و تمیز باشند تا از انتقال آلودگی به دست جلوگیری شود.

فرق مانیکور و پدیکور چیست ؟

تنها فرق مانیکور و پدیکور در این مورد است که مانیکور به اصلاح ناخن دست و پدیکور به اصلاح ناخن پا می‌پردازد. از آنجایی که مراحل هر دو عمل تقریبا یکسان هستند، ابزار پدیکور و مانیکور نیز تا حدی مشابه یکدیگر می‌باشند.

پدیکور اسپا چیست ؟

ممکن است شما هم اصطلاح پدیکور اسپا را شنیده باشید. اگر به دنبال پاسخ سوال “فرق پدیکور اسپا و پدیکور چیست ؟” هستید باید بگوییم که این دو مورد تفاوتی باهم ندارند. تنها وجه تمایز این دو در محل انجام پدیکور است. در پدیکور اسپا، فرآیند پدیکور در مراکز اسپا انجام می‌شود.

خدمات تخصصی پدیکور روسی و درمان ترک پا فرح اسدالله پور در رفسنجان

پدیکور خیس چیست ؟

از آنجایی که پدیکور به صورت سنتی با آب گرم آغاز می شود، به آن پدیکور خیس می گویند. در ادامه بعد از خیس شدن پاها، از نمک و مواد معدنی برای ماساژ پا استفاده می شود. در ادامه مقاله روش پدیکور پا را به طور مفصل توضیح می دهیم. با این آموزش استفاده از کوکتل پدیکور به راحتی نحوه انجام پدیکور پا را می آموزید.

پدیکور خشک چیست ؟

سوالی که بسیار از ما می پرسند، این است که پدیکور خشک چیست. همان طور که از اسم این پدیکور پا مشخص است، طرز پدیکور پا خشک به عدم وجود آب اشاره دارد. روند پدیکور پا خشک مانند خیس است؛ با این تفاوت که در آن پاها خیس نمی شوند ولی همچنان پاشنه های پا ماساژ داده شده و سپس ناخن های پا را لاک می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *