آرایشی

شیدینگ لب چیست؟مزایا و معایب و نحوه انجام شیدینگ لب

شیدینگ لب سالن زیبایی فرح-آرایشگاه فرح در رفسنجان

شیدینگ لب چیست؟

شیدینگ لب یک نوع خالکوبی و آرایش دائمی است. یک متخصص رنگی را به لب‌ها اعمال می‌کند تا آن‌ها را تیره‌تر و طبیعی‌تر به نظر برساند. افراد ممکن است برای دلایل زیبایی‌شناسی، افزایش رنگ یا شکل لب‌ها یا فراهم کردن رنگ بندی یکنواخت بدون نیاز به آرایش موقت لب، انتخاب کنند.

شیدینگ لب چگونه انجام می‌شود؟

روند شیدینگ لب شبیه به خالکوبی لب است. به این صورت انجام می‌شود:

– ابتدا، متخصص لب‌های شما را بی‌حس می‌کند تا درد و ناراحتی را کمینه کند. در حالی که منتظر هستید که ماده بی‌حس کننده اثر کامل خود را داشته باشد، متخصص با شما درباره شکل و رنگ مورد نظر شما مشورت می‌کند و هرگونه طرحی را که نیاز به تأیید شما دارد را نشان می‌دهد.
– سپس، با استفاده از سوزن‌های کوچک، یک رنگ طبیعی به لب‌های شما وارد می‌کند. این کار در چندین لایه انجام می‌شود تا رنگ بندی یکنواختی ایجاد کند. در کل، این فرآیند می‌تواند بین یک تا سه ساعت طول بکشد.

شیدینگ لب دردناک است؟

متخصص قبل از شروع عمل، یک ماده بی‌حس کننده را روی لب‌های شما می‌زند تا درد و ناراحتی را کمینه کند. هر چه تحمل درد شما کمتر باشد، ناراحتی بیشتری احساس می‌کنید. اما بعضی از افراد ممکن است چندان دردی احساس نکنند. شما می‌توانید قبل از قرار خود، استامینوفن بخورید تا احتمال احساس درد را کاهش دهید. از مصرف ناپروکسن، ایبوپروفن یا آسپرین قبل از عمل خودداری کنید، همچنین مکمل‌هایی مانند روغن ماهی، سیر، گینکو و ویتامین E – این‌ها می‌توانند خونریزی و کبودی را افزایش دهند.

شیدینگ لب چقدر دائمی است؟

شیدینگ لب یک روش نیمه دائمی است. این بدان معناست که شما باید هر چند سال یک بار این فرآیند را تکرار کنید تا نتایج خود را حفظ کنید. مهم‌ترین عامل در طول عمر نتایج این است که پوست شما چگونه رنگ‌های آرایشی را نگه می‌دارد و چقدر سیستم شما برای شکستن و خارج کردن آن‌ها تلاش می‌کند.

عادات زندگی شما نیز در ماندگاری شیدینگ لب نقش دارند، بنابراین سعی کنید قرار گرفتن در معرض آفتاب و شنا کردن مکرر در استخر را به حداقل برسانید. شما می‌توانید با گرفتن تاچ‌آپ‌های منظم، اثر عمل خود را طولانی‌تر کنید که باید حدود یک بار در سال انجام شوند.

عوارض جانبی و احتیاط‌های شیدینگ لب

شیدینگ لب همان عوارض جانبی و خطرات خال‌کوبی سنتی را دارد. عوارض جانبی جزئی طبیعی هستند، اما با بهبودی لب‌های شما کاهش می‌یابند. این‌ها شامل:

– تورم
– قرمزی
– درد

بدون مراقبت و بهبودی مناسب، لب‌های شما ممکن است عفونت کنند. اگر متوجه شدید:

– تورم زیاد
– درد بدتر
– پوسیدگی از لب‌ها
– تب و لرز

با پزشک خود تماس بگیرید. عفونت شدید ممکن است باشد.

عوارض جانبی دیگر احتمالی شامل:

– خارش
– طفح
– زخم
– بوته‌های پوستی
– رنگ بندی ناهماهنگ
– بیماری‌های منتقل شده از خون از تجهیزات مشترک

با انتخاب یک سالن معتبر از انجام شیدینگ با بهترین متریال مطمئن باشید سالن زیبایی فرح دارای سابقه در این زمینه می باشد برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

شیدینگ لب سالن زیبایی فرح در رفسنجان
شیدینگ لب سالن زیبایی فرح در رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *